Sunday, August 10, 2008

BRÖLLOPET!



Vi blir upphämtade av den söta lilla Morrisen utanför mormor

Allra bästa fotografen tar bilder efter vigseln

Mamma och pappa håller tal

Svärföräldrarna håller tal

Lyxensemblen sjöng Masochism Tango och Fröken Höger - mycket fint. Och båtlåt!

Andreas och Elisabet är söta. Elisabet fångade buketten när jag kastade den rakt till henne, undrar om det genererade straffmånader?
Jag håller ett tal om skrock till min nye man, och plockar fram saker från under min kjol - bland annat ett par av Elisabets trosor (mitt 'something borrowed'). Sofie hjälper mig att hälla insamlat regnvatten över min slöja eftersom det inte regnade på naturlig väg - mycket bra!

Folk hånglade...

...som bara den! Folk visade brösten (detta är precis före bröstvisningen, alltså)

Fredrik fick smaka på min drink, jag kallar den 'cava med sugrör'

Mycket lyckad drink, måste jag säga!



Pappa Thorben sköt salut med sin mer än 50 år gamla knallpulverpistol



Det dansades - MYCKET!





Prinsessan flöt ut över hela gräsmattan




Mamma och Malin slog sina bak-talanger ihop och tillverkade underbart goda tårtor med vit marsipan!


Peter gillade också cava-med-sugrör-drinken


Jag och mina nya föräldrar


Mamma och pappa i dansens virvlar

Jag och min hubby

Pappa och Sofie dansar

Vi fick många och helt underbara presenter, TUSEN TACK!!

Gästerna anslöt i förmiddags igen för soppbrunch och eftersnack!


För fler bilder rekommenderas besök på
Faster Ingrids blogg
Svåger och Svägerskans blogg

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home