Thursday, November 06, 2008

Spontanmys

Häromveckan tänkte jag att vi förtjänade lite spontanmys mitt i allt avhandlingsskrivande och packande, så vid 17-tiden la jag in en flaska skumpa i frysen för den skulle bli riktigt jäkla kall och god!
Sen var vi så himla duktiga och skrev avhandling och packade hela kvällen. Och sen på morgonen när vi skulle plocka fram lunch ur frysen hittade vi en sprängd skumpaflaska (dock hade glaset hållit, bara korken flugit av som tur var!) och fullt med skumpasnö!

Så det blev en spontan frysstädning istället. Nästan lika kul.

3 Comments:

At 19:03 , Blogger Elisabet said...

Det är detta jag menar...du fåååååår inte jobba så mycket att du glömmer en skumpa i frysen! Borde vara straffbart! Ta hand om dig! Nu tycker jag att ni får ta TVÅ skumpaflaskor IKVÄLL istället. Det är en order! (nästan)

 
At 20:04 , Blogger Sister Sweden said...

Jag veeeet, det är tragiskt, verkligen. Jag ska ta det lugnt, snart.

 
At 11:28 , Blogger Mz B said...

Men du fick en jäkligt läcker bild ut av det hela.. nästan lika bra som skumpa

fan ska nog gå till lawson o köpa mig lite champagne :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home