Thursday, October 30, 2008

Första utkastet

Phew, ännu en natt av skrivande är avklarad, börjar väl dra ihop sig till att sova nu då klockan närmar sig sju på morgonen. Äntligen äntligen äntligen har jag ett första utkast av hela min avhandling, dvs. alla kapitel är skrivna, åtminstone i en första form. Jag har skickat texten till två kollegor för kommentarer, och kan slappna av lite nu i alla fall. Ett par dar åtminstone. Bara fokusera på att hitta rimliga referenser och lägga in dem i min text, som den är nu är det mycket "(ref)", "Overstreet-Wadiche 2006/2008???" osv. 

Bara att bita ihop och börja reparera hålen, ett efter ett. Men ja, först ska jag sova. Det blir nog sovförmiddag...

5 Comments:

At 07:37 , Blogger Daniel 小当 said...

Duktigt jobbat! Sov gott!

 
At 08:43 , Blogger Svengbergson said...

Wow, det var inte illa. Längtar till jag är där!!

 
At 16:48 , Blogger Oban said...

Du är super duktig. Jag längtar tills du är färdig helt och kan fokusera på något annat. Jag vet nog vad du vill göra? Kram

 
At 21:49 , Anonymous Anonymous said...

Det var inte dåligt att du hunnit så långt. Mycket bra jobbat. Kram från oss.

 
At 00:36 , Blogger Sister Sweden said...

Ja, bara tre veckor kvar att få det perfekt, iiiiiii

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home