Monday, November 10, 2008

Spa!

Min underbara syster gav mig och joding ett spa-paket på Torekov Spa i bröllopspresent, och jag har nu bokat in det 19-20 januari. Tillgång till spa:et två dagar, dubbelrum, trerätters middag, frukostbuffé och antingen vars två 25-min behandlingar, eller varsin 55-min behandling. Mmmmm. Tänkte det skulle vara fint efter disputationen, och dessutom efter övrigt festande den helgen. Så istället för att skriva på min avhandling sitter jag och försöker lista ut vilken/vilka behandlingar jag vill ha - det känns viktigare. Eller åtminstone roligare!

Varför skulle man välja 55-minuters vaxning?! För att det är så skönt och avkopplande?

5 Comments:

At 15:18 , Blogger Oban said...

Du kan skriva och tänka vilken behandling du vill ha samtidigt. Det fixar du. Nu ska jag ut på min runda innan det blir mörkt. Kram.

 
At 21:34 , Blogger Elisabet said...

neeeej! Du måste ta något riktigt skönt! Inte vax-paxning!

 
At 12:52 , Blogger Sister Sweden said...

Hehe, klart jag ska ta något skönt. Förstår bara inte hur de ens kan ha vaxning med i sin lista!

 
At 15:36 , Blogger Mz B said...

Ja körde mineraller inpacking med ansiktsbehandling och massage... det var en väldigt trevlig minisemester ja och david hade där innan jag flyttade... :)

Enjoy!

 
At 15:04 , Blogger Sister Sweden said...

Jag har bestämt nu, Montecelli Lerinpackning!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home